link do bip

 

 

W lutym dzieci z grupy „Żuczki” uczą się:

 

Piosenki

„Uciekaj zimo”


1. Wsiadaj zimo na sanki
i uciekaj już.
Zabierz śnieżne bałwanki,
zabierz wiatr i mróz.

Ref.: Rękawiczki i czapki
pochowamy do szafki.
Na spacerek pójdziemy,
Nie zmarzniemy już.

2 A ty zimo uciekaj
za górkę, za las
I nie marudź, nie zwlekaj,
już na wiosnę czas.

Ref.: Rękawiczki i czapki
pochowamy do szafki.
Na spacerek pójdziemy,
Nie zmarzniemy już.

 

Wiersza

,, Ptaszki ''J. Zasuwik

 

Zima długa i surowa,
naszym ptaszkom ziarno chowa.

Ptaszki głodne przyfruwają,
i w okienko zaglądają.

Nakarm ptaszki mój kolego,
a tym sprawisz coś dobrego.

Pełny brzuszek to uczyni,
że się ptak nie boi zimy.

 

Język angielski:

“If you're happy”

If you're happy and you know it clap your hands
If you're happy and you know it clap your hands
If you're happy and you know it and you really want to show it,
If you're happy and you know it clap your hands

If you're happy and you know it stop your feet
If you're happy and you know it stop your feet
If you're happy and you know it and you really want to show it,
If you're happy and you know it stop your feet

If you're happy and you know it shout "Horray!"
If you're happy and you know it shout "Horray!"
If you're happy and you know it and you really want to show it,
If you're happy and you know it shout "Horray!"

If you're happy and you know it do all three
If you're happy and you know it do all three
If you're happy and you know it and you really want to show it,
If you're happy and you know it do all three!

 

“Winter is fun”

Winter is fun!

Let’s make a snowman.

Winter is fun!

Let’s make an angel.

Winter is fun!

Let’s make a snowball.

 

Założenia pracy dydaktyczno – wychowawczej na miesiąc luty:

  • Przestrzegamy ustalonych umów i zasad regulujących współżycie w grupie.
  • Wdrażanie do starannego naśladowania N. podczas ćwiczeń artykulacyjnych, oddechowych i gimnastyki buzi i języka.
  • Wdrażanie do umiejętnego posługiwania się nowymi technikami plastycznymi.
  • Dokarmianie zwierząt w trudnych, zimowych warunkach.
  • Zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku przyrodniczym w związku ze zmiana pory roku.
  • Zapamiętanie cech typowych dla zimy.